2015. április 7., kedd

2. rèsz - Egy közös èjszaka


Justin Bieber szemszöge

Már 4 ève hogy nincs...Bosszút kell állnom apám halála miatt. Azon a sikeres üzleti emberen nem állhatok bosszút , aki megölte, túl sok ember van körülötte. Az az ember nem tudta felfogni, hogy vèletlen volt az a baleset, amikor apa elütötte a felesègèt. Règi volt a kocsi túl sok baj volt már vele, vinni akarta apa a szervizbe az autót, mikor ez törtènt. Az hogy meg a felesège volt, sajnálom, de rosszkor volt sz@r helyen. Igaz hogy Mark egyszer ölt ès hogy utoljára, de mièrt pont a hozzám legközelebb álló szemèlyt?!Eljött az èn időm, bosszút állok, mivel lányain kívűl más rokonai nincsenek, ők maradtak csak. Az egyiket megölöm , hadd èrezze milyen volt akkor nekem , összetörtem belül. Èppen egy táborban vagyok. Utolsó hèt a nyárból, hadd èlvezzem ki. A nyitó bulin vagyok , ahova meghívtak, de elèggè unatkozom. Mindegy, iszom egy koktèlt. Miután megittam az italom, megpillantottam egy lányt, annál a pultnál, ahol èn kèrtem koktèlt. Ez a csaj...ő eszmèletlen gyönyörű. Mond Isten mièrt csak most küldted szemem ellè?! Oda kell mennem hozzá, meg kell ismernem. Olyan hívogató. Odaballagtam ahoz a padhoz, ahol ő ült.
-Helló! Zavarok? 
.....
Úgy èrzem, nagyon hamar kiismertük a másikat. Olyan mint ha már vagy 1000 ève ismernèm, komolyan. Belsőleg ès mint külsőleg, ez a lány kèsz csoda. A mosolya, az arca, a haja, a szeme ès az alakja elvarázsol engem. 
- Iszunk koktèlt? 
- Persze! - mondtam boldogan. 
-De èn keveset iszom, józanul akarok haza èrni! - nevettem fel,mire ő is röhögött egy sort. Olyan gyönyörű ez a csaj ah. 
Jó mondhatni 15 perc már eltelt, ès Emily nem tudom hanyadik italnál járhat, de le kell állítanom. Amúgy olyan angyalian cseng a neve. Ahw Emily...
-Emily! Menni kènne! 
- Hova? 
-Vissza a szobádba! 
- Társas játèkozunk majd? - csillant fel a szeme, uh szegèny sokat ivott, hamarabb kellett volna leállítanom..fennèbe.
-Majd játszunk valamit közösen, na gyere! 
-Okè! Csak elbúcsúzok a pultos bácsitól, mert nagyon jó limonádèkat kèszített nekem! - szegèny csaj. 
-Okè! - megköszönte majd jött is. 
-Menjünk hozzád! 
-Mièrt? 
-Nem tudom. De menjünk oda! - úgy beszèl mint egy kis 5 èves, de aranyos. Justin, Istenem tèrj már magadhoz. 
-Jó. Rendben. Menjünk hozzám.
-Yeeey! -hjaj szerintem holnap elèggè fog fájni a feje. 

A szobámban 

A szobámhoz vezető út közben Emily szinte minden második percben majdnem összeesett, ha nem vagyok ott mellette,nem tudom hányszor esett volna el. 
Mivel azt mondja, nem tud aludni, ezèrt kèrdezz felelekes játèkot játszunk, nagyon jól kiismertük már a másikat, de Emily ragaszkodott hozzá, nagyon bejön nekem a csaj. 
-Kèrdezz már, hahó Justin! -mondta a kèpembe Emily. 
-Bocsi, elbambultam. Anyukád hány èves? 
Emily nem válaszolt semmit, kezdtem agudni.
- Emily,minden okè? -be voltam fosva. Csak úgy nèzett mint egy szobor ès egy könnycsepp kicsordult a szemèből.
- Anyukám meghaltt 4 ève. - elkezdett sírni. Te jó èg.
- Úristen... Emily èn borzasztóan sajnálom, tènyleg nagyon sajnálom. 
-Nincs baj...de mèg mindig nem dolgoztam fel, ha nem baj nem szeretnèk...-nyelt egyet- beszèlni róla.
-Megèrtem. De tudd nem vagy egyedül. Nekem apukám hallt meg.
- Nagyon sajnálom, átèrzem a helyzeted.
- Èn is a tièdet. - mosolygott egy hamisat.
- Na most te kèrdezel! Tereljük a tèmát. 
Elgondolkodott, majd fel is tette a kèrdèst. 
- A vezetèk nevedet nem mondtad mèg! - oh ez igaz.
-Bieber. - mosolyogtam.
- Ès neked? 
-Gomez. - Gomez olyan ismerős...na mindegy. Majd kiderítem honnan ilyen ismerős.
- Van háziállatod? 
- Jelen pillanatban nincs.
-Ahaaaa. - ásított egyet.
-Na gyere! Menjünk aludni! 
- De nem vagyok a szobámba. 
- Aludj itt, nagy az ágyam.- lèci mondj igent.
- Okè.-majd mèg egyet ásított- Adsz egy tiszta pólót?
-Persze. Nadrág vagy valami?
-Boxert hordok. - majd felröhögött. - Jó nekem az. 
Wáó, ezzel a csajjal egy bugyogó fajtát hordunk. Na ez fura. De muris.
- Okè. - nekem is felkellet röhögnöm.Kerestem egy tiszta pólót majd odadobtam neki.Elment a fürdőszobába , átöltözött ès már jött is.

-Már nem èrzem, az alkohol hatását. 
-Most lehet. Reggel veszek neked majd fejfájásra fájdalom csillapítót. 
-Kösz. - majd felröhögött. Olyan szèpen nevet ès mosolyog. 
- Jó Èjt! - mondtam, majd lefeküdt mellèm az ágyra.
- Jó èjszakát! - ahw ez a mosoly megbolondulok most már. 
-Justin!
- Igen! 
- Köszi a mai napot!
- Èn annál jobban köszönöm. Majd elaludtunk.

2 megjegyzés: