2015. április 6., hétfő

Bevezető ( Megismerkedés a főszereplővel)



Emily Gomez szemszöge

A nevem Emily. Emily Gomez. 17 éves kamasz lány vagyok. Los Angelesben születtem, és jelenleg itt is lakom és járok iskolába.Fiús lány vagyok. Nagyon "pasis" a viselkedésem és stílusom. Ilyenek teremtett a jó Isten. Nagyon szeretek sportolni, mindenem a foci és a gördeszka. Van egy nővérem, Selena. Ő egy évvel idősebb, mint én.Hogy is mondjam, Selena eléggé szeret éjszakánként bulizni (konkrétan minden nap) és legtöbbször mindig haza jön egy fiúval. Nagyon kellemetlen volt a számomra, amikor egyszer 14 évesen rányitottam és éppen azt a dolgot csinálta egy gyerekkel, ha értitek mire gondolok. Nagyon szeret plázázni és egyéb lányos dolgokat csinálni. De én ennek a rossz tulajdonságok ellenére nagyon szeretem. Sok mindent megbeszélünk egymással. Ha már a családnál járunk, az édesapámat Mark Gomeznek hívják. Sikeres üzlet ember. Borzasztóan kevésszer találkozunk. Olyan havonta egyszer. Mindig üzleti úton van, születésem óta. De ő is felnevelt egy részben. Az édesanyám...egy nagyon rossz téma számunkra a nővéremmel. 4 éve meghalt. 13 éves voltam amikor én, Selena és anya, elmentünk sétálni a parkba. Épp mentünk át a zebrán amikor a kezemben tartott szatyrot elejtettem. Hirtelen egy kocsi közeledett felém, turbó sebességgel. Anya észrevette a közeledő autót gyorsan odafutott hozzám és ellökött. Én túléltem,de anya...anya...MEGHALT. Az én szemem és Selena szeme láttára! Sohasem fogom magamnak megbocsátani ezt. Nekem kellett volna meghalnom, nem pedig neki. Megmentette az életem. Mai napig nem tudom feldolgozni. Aki engem felszokott "segíteni a talajról" az Troy. Troy a legeslegjobb barátom, akit valaha kívánhattam magamnak. Közel 10 éve tart ez a kapcsolat. Együtt szoktunk menni a foci és gördeszka pályára, együtt X-boxozunk, és egyben kitárgyaljuk a másik lelki problémáit. Nagyon szeretem, de ez csak haveri szeretet.Szóval ez az én történetem...idáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése