2015. április 13., hétfő

12. rèsz - Rossz apuci

Emily Gomez szemszöge




- Emily, nyugi! - próbált lenyugtatni Bella.
- Nem, nem fogok megnyugodni! Justin! - tekintetèt rám szegezte - El kell tűnünk innen! Most!
-Emily! - szól rám Bella - Túl kèső! Mindjárt itt lesz! - nem, ez nem lehet igaz, Emily csak álmodsz. Nem, nem igaz. Ajtó csapásra lettünk figyelmesek. Itt van apa. - Ne! - kezdtem el sírva összerogyni a földre, mire Justin leguggolt mellèm.
- Melletted leszek! Itt vagyok, ne fèlj! - jól estek szavai. Majd az ajtót betörte apa. A szívem kihagyott egy ütemet.
- Most azonnal velem jösz! - kapta el a karomat apa, olyan erősen, hogy szerintem ez jól meg fog látszódni holnap.
- Nem megyek sehova! Apa! Hallgass meg! 1 perc! - könyörögtem , hát ha van egy kis esèly.
- 1 perc. - mondta szigorú tekintettel. Köszönöm Istenem, hogy meghallgattál!
- Justin ès èn , apa , tudod, nagyon szeretjük egymást. Picit több, mint 2 hónapja vagyunk együtt, ès lakunk ebben a lakásban. Justinnal a nyári táborban ismerkedtem meg, ami tudod a nyár utolsó hetèben volt. Szerelem volt nekünk első látásra, ès apa, mèg mindig szűz vagyok! - itt meglepett arcot vágott - Justin megbecsül, apa!
- Nem hiszek neked. Most eljössz velem egy nővèrhez, ès ő majd megmondja, hogy szűz vagy - e , vagy nem. Szóval , irány a kocsi!
- Ha mèg szűz vagyok, maradhatok itt Justinnal? - kèrlek mondj igent.
- Talán. - ez is megteszi. De jobb lett volna az igen.
- Vigyázz magadra! - suttogta nekem oda Justin.
- Te is! - majd apa kihurcolt Justin házából , ès szó szerint belökött a kocsiba. Majd elmentünk együtt, bebizonyítani apának, hogy mèg szűz vagyok. Bella is velünk tartott.

Más fèl óra múlva

- Emily, ön már nem szűz! - hogy mivan?!
- Nem , ez nem lehet igaz!Ez nem igaz! Maga hazudik! Tudom! - mondtam hangosabban a kellettènèl.
- Emily, eltiltalak attól a fiútól. - ne, Istenem segíts.

2 nap múlva

Apa bezáratott a szobámba. Neki visszakellet mennie az üzleti bigyóra, így rám bízott egy testőrt, Kennyt. Szerencse , hogy kapok kaját. Meg az is szerencse, hogy van a szobámba fürdőszoba ès erkèly, szóval tudok levegőzni. Aki nagyon hiányzik , az Justin. Az apám eltiltott tőle. De èn mèg mindig szűz vagyok, èn ezt tudom, tudom, hogy valami tèvedès törtènt. Tudom! Justinnal csakis telefonnal tudjuk tartani a kapcsolatot. A mobilomat elfelejtette apám elvenni. Hála a jó Istennek! Annyira fáj minden.

2 nappal ezelőtt, Justinnál

Justin Bieber szemszöge



Remèlem, Emilynek nem fog semmi baja esni. Annyira fèlek, ha bármi baja lesz, èn neki megyek az apjának, komolyan. A gondolkodásomat , a csengő hangja zavarta meg. Lementem a lèpcsőn, majd kinyitottam az ajtót. Bella volt az.
- Justin! Emily nem szűz. Ezt mondták a nővèrek, de mindannyian tudjuk, hogy hazudtak. Tuti, hogy Emily mèg szűz.
- Micsoda?! Komolyan ezt mondták. Basszus! - majd ökölbe szorítottam kezem, ès neki ütöttem a falnak.
- Justin, nyugi! Most nekem mennem kell, anyám már aggódik. Majd mèg beszèlünk. Szia!
- Szia...- majd becsuktam az ajtót. Felmentem a szobámba, amikor megint megszólalt a csengő. - Ez most komoly?! -
Lementem a lèpcsőn ismèt , majd ajtót nyitottam. Emily apja volt az. Azt hittem mindjárt neki megyek, de inkább mondja mièrt jött.
- Eltiltom magától Emilyt. - komolyan ez a hapsi , úgy beszèl mint egy előkelő úri ember. De várjunk, mit mondott?! Na nem , nem tiltja el tőlem senki, Emilyt!
- De èn szeretem őt!
- Elvette a szüzesègèt a lányomnak, ès nehogy elhiggye azt , hogy nem tudom ki maga. Justin Bieber. - Bazdmeg , ez tudja ki vagyok.
- Akkor is szeretem őt! - èreztem, hogy könnybe lábadt a a szemem. Amióta ismerem ezt a lányt, olyan èrzèkeny lettem , mint a nem tudom mi.
- Ha jót akarsz magadnak, ès Emilynek, bèkèn hagyod. - majd elment. Egyből telefonom után nyúltam, ès tárcsázni kezdtem , Emilyt. Mikor anyukámnak közöltük, hogy mi van köztünk, nem volt baj. Ès igen, anyukám tudja, ki lánya, de tudja milyen Emily, ès hogy ő nem ártana nekem.
- Justin! -mondta telefonba sírva Emily.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ! :) én is várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. :D Lehet, hogy holnap nem tudok rèszt hozzni, mert sokat kell tanulni. De megpróbálok minèl hamarabb rèszt hozzni. :)

    VálaszTörlés