2015. április 11., szombat

8. rèsz - "Mondtam, hogy vigyázz magadra..."

Justin Bieber szemszöge



Emily házuk melletti ház, èpp eladó volt, így megvettem. Igen, igen elèg gazdag családban èlek , de ezt utálom hangsúlyozni, a legtöbb pènzemet a szegèny gyerekekre költöm. Azèrt, mert annyira rossz nèzni azt , hogy èn pènzügyileg sokkal de szásszor, jobb helyzetben vagyok, mint az utcán kóborló emberek. Mikor nézem őket, majd megszakad a szívem. Így mindig oda szoktam menni hozzájuk, ès segítek rajtuk.Anyukám, ezt nagyon támogatja, ami nagyon jól esik. De most kèrdezhetittek, mièrt vettem meg, az Emily házuk melletti házat? Azèrt, hogy szemmel tartsam. Nem akarom, hogy bármi baja is essen. A szobám, pont rá lát, az ő szobájának ablakára. Így mindent látok, amit csinál. Tudom, gondolhatjátok,hogy èn most milyen bunkó vagyok, meg minden. De nem akarom, hogy baja essen! Nem engedhetem meg! Ès pláne, mi lett volna, ha kiderült volna, hogy az apja ölt embert, ès pont az èn apámat?! Kèsz káosz. Èpp most láttam meg az ablakomból, hogy Emily beèrt a szobájába. Annyira sajnálom őt, hogy szèttörtem a szívèt, de nem tehettem mást. Mikor ránèzzek, mindig olyan boldogság áraszt el, de így?! Alig merek ránèzni...Nem illatozhatom csodás illatát, ès ahogyan a haja kiegèszíti , csodás arcát ès gyönyörű szemeit...de el kellett engednem. Láttam, hogy Emily valami üveget tart a kezèben, ès próbálja kinyitni...oh mond hogy nem.Távcsövemmel, ráközelítettem az üvegre, ès nem hittem szememnek. Emily leakarja inni magát?! Direkt vettem magamnak, egy új telefont, nehogy rájöjjön, èn fogok neki üzeneteket küldeni, amikor olyan helyzetbe kerül. Gyorsan küldtem erről a mobilról egy üzenetet. "Mondtam, hogy vigyázz magadra!" Nèztem, tovább mit művel, ès nem vette èszre az új üzenetèt mobilján,ne! Vagy 1000-szer elküldtem neki, ezt az utasítást de nem vette èszre. Kèső volt, az egèsz üveggel vègzett. Majd a wc- be vette az irányt, gondoltam, hogy ez lesz a vège. Emily sosem ivott, ennyire sok mennyisèggel. Miután jó sok perc után úgy láttam, elvègezte dolgát, elment aludni. Jobban is teszi. Most gyorsan elugrok a boltba, venni neki fájdalomcsillapítót, jó erőset. Megvettem, majd elmentem hozzájuk, ès bedobtam a postaládába, (igen, oda) a gyógyszert. Remèlem, nem lesz nagy baja. Annyira fèlek, hogy ez rendszeres lesz nála. Mikor hazaèrtem, úgy döntöttem írok egy dalt. Kis korom óta foglalkoztat a zene, ès mikor szomorú hangulatomban vagyok, mindig dalokat szoktam írni. Most sem volt más kèp, elővettem egy papírt, ès egy tollat, ès hozzá kezdtem a dal megírásának. Mikor meg volt a szöveg, úgy èreztem minden, ami bennem volt èrzelem, kiadtam magamból egy papíron, egy toll segítsègèvel. Minden fáj, annyira hiányzik Emily, beleroskad a szívem. Annyira beleszerettem ebbe a lányba, azt hittem , hogy soha èletemben nem leszek szerelmes, ès most?! Èletemet adnám, ezèrt a lányèrt. Senki, sem foglalhatja el , az ő helyèt. De remèlem, ő megtalálja, azt a fiút, aki tisztesègessen, minden gond nèlkül szeretni fogja, ès hogy Emily is szeretni fogja. Az fáj, a legjobban...hogy nem èn lehetek ez a fiú...

A dalomnak úgy döntöttem , Nothing like us címet adok.


Nothing Like Us / Nincs Olyan, Mint Mi

Mostanában azon gondolkodtam, mink volt
Tudom, hogy nehéz volt, és ez minden, amit tudtunk, igen
Ittál, hogy elűzd a fájdalmadat?
Azt kívánom, bár megadhatnám, amit megérdemelsz
Mert semmi, senki nem helyettesíthet Téged
Senki nem érezteti velem azt, mint Te
Tudod, nincs senki más, akihez kötődhetnék

Nincs még egy olyan, mint mi, még egy olyan, mint te és én
Együtt keresztüljutunk a viharon
Nincs még egy olyan, mint mi, még egy olyan, mint te és én
Együtt


Mikor magamnak elènekeltem a sorokat, ablak nyittodásra lettem figyelmes, Emily szobájában...

1 megjegyzés: