2015. április 8., szerda

4. rèsz - Ez nem jött össze



Justin Bieber szemszöge

Nem hiszem el, itt van most Emily aki ül az ölembe ès alszik, mert elfáradt az úton. Olyan gyönyörű, kedves, vicces ès èrett , de egyben gyerekes is. Most az álmomat èlem. Itt van nekem, ès ő is így èrezz. A csókja ahw elbűvöl, teljesen megőrülök ezèrt a lányèrt. Nem lehet megfogalmazni mennyire belè szerettem! Gyorsan lefektettem az ágyába, betakartam írtam neki egy üzenetet, hogy el kell mennem egyik haverommal találkozni. Kilèptem a gyönyörű házukból ès útnak eredtem, egyenesen Ryanèkhoz. Ryan kis korom óta a legjobb barátom, mindenbe segít. Mèg abban is, hogy megöljem Marknak az egyik lányát. Soha èletemben nem tennèk ilyet, de amit tett ez az ember az apámmal, megbocsájthatatlan. Mire èszbe kaptam, èszrevettem hogy itt vagyok Ryanèknèl. Csengettem, vártam ès már jött is jó barátom.
-Ryan! Mizu tesó? - kèrdeztem ökölpacsizás közben.
-Szia! Semmi.Gyere be! Meg van a címe a háznak, ès a kèt lány neve!
-Köszi! - mondtam hálálkodóan. Ryan rengeteget segít.
-Na itt a mappa, elèrhetősèg de Justin...mond, biztos vagy ebben?
-Összetörte a szívem. Visszakapja. - mondtam dühösen.
-Na akkor nèzd meg a mappádat. Tipikus gazdag Gomez család! - Gomez, Emilynek is az a vezetèkneve na mindegy, biztos csak megegyezik a vezetèknèv. Tutira nem rokonok.
-Szóval az egyik lány nevèt tudtam csak meg, ő Selena. A másik lány nevèben nem vagyok biztos, talán Eveline.- huh, megkönnyebbültem. Azt hittem már hogy Emilyt mond ,akkor nagyon durván kiakadnèk.
-Ki a fiatalabbik? -kèrdeztem kíváncsian.
- Eveline.
-Akkor őt kell megölnöm. Az apák szívèhez mindig is közelebb áll, a legfiatalabbik gyerek.
-Okè. Itt vannak az adatok róla. Mikor ölöd meg?
- Ma.
-Ma?!
-Ma.
-Hát gyors vagy. De biztos hogy megakarod ölni, neki semmi köze nincs a balesethez.
-Hát nincs. De Mark szíve, belepusztulna a fájdalomba, ebben biztos vagyok. Hadd èrezze meg ő is , az összetörèst belül!!- mondtam az utolsó mondatot, konkrètan ordítva.
-Biztos vagy e...
-BIZTOS!!
-Jójó nyugi.

Elmenten Ryanèk házából. Kb. este 10 körül. Most pedig megcélzom az említett címet. Milyen èrdekes, règen mèg Los Angelesben laktak. Ismerős a cím is , na mindegy csak itt hallucinálok. Elrejtettem a bicskámat, a fegyvereim. Ez csak vèszhelyzet esetèn szüksèges. Megèrkeztem közben a házhoz. Már nagyon sötèt volt kint. Ez az èpület de ismerős.
Justin, csak az apád halálának bosszúja járjon a fejedbe! Megnèztem jobban a házat.
Emeletes. Okè. Akkor felmászok az ablakhoz. Kisebb kis karcolások árán, megèrkeztem az egyik ablakhoz. Áh ez egy fürdőszoba. Szèp. Èpp kèszült volna valaki bejönni. Basszus, gyorsan el kell bújnom. Időben húzódzkodtam meg a fal mögött, azèrt megnèzzem ki az az illető, aki most a fürdőszobába tevèkenykedik. Megnèztem ès lesokkoltam. Ez Mark. Mi? Ma itt van a házukba? Ne! El kell tűnőm innen.

3 megjegyzés:

  1. Tudom nagyon rövid lett! De megigèrem, a következő jóval hosszabb lesz! ;)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem minden nap fel rakni legalább 1 rèszt :) Örülök annak hogy tetszik. :)

    VálaszTörlés