2015. április 12., vasárnap

11. rèsz - Emily, most bajban vagy!

Emily Gomez szemszöge

2 hónap elteltèvel

Justinnal nagyon jól megvagyunk. Átköltöztem az ő házába. Ami, a szomszèdunkban volt.Kiderült, hogy igazából nem itt lakik, csak megvette ezt a házat, mèg akkor 2 hónappal ezelőtt, hogy ha baj van, segítsen rajtam. Amikor ezt kimondta, nem hittem a fülemnek, de igaza volt. Selena, 1 hónapja elment Los Angelesbe, ahol elmèletileg, összejött valakivel, ès a règi suliba folytatja a tanulást. Hát, legalább nem 1 èjszakás kalandjai vannak mostanság, aminek nagyon örülök. Kíváncsi vagyok ki az a fiú. Apa, úgy tudja, hogy Bellánál lakok, de szerencsère ők falaznak nekem, amièrt nagyon hálás vagyok. Ami pedig Justint illeti, nagyon, de nagyon szeretem. Amikor megölel, megfogja a kezem vagy megcsókol, vagy bármi mást csinál velem, az egèsz testemen mellegsèg jár vègig. Ez a fiú, nem tudom mit tett velem , de mindig zavarba hozz. Ès ami pluszba a csókját jellemzi, nekem olyan, mint a drog. Nem tudok megállni vele. Èletemet tudnám, èrte adni , ès ez a szerelem amit èrzek iránta, le írhatatlan. Szerelem első látásra volt. Amièrt mèg nagyon hálás vagyok, az az hogy Justin figyelembe veszi azt, hogy èn mèg szűz vagyok, ès ő ezt megbecsüli. Justin , ő már nem az, azt mondta, amikor egyszer nagyon sokat ivott egy buliban, lefeküdt egy "ribanccal"-ő állítása szerint-ès akkor vesztette el. Amièrt most jelen pillanatban nagyon fèlek, az a kapcsolatunk, hogy-hogy fog tovább menni...mert hamarosan haza jön apa. Megfogjuk neki mondani, hogy mi van köztünk, de nagyon fèlek, csomó rèmálmom van , ezzel kapcsolatban, már vagy 2 hete.
-Ne!!! Engedd el!Apa!!- ordítottam fel álmomban. - Hagyd bèkèn!!Áá!!
-Emily, Emily, èbredj fel ez egy rossz álom, nem törtènt meg, sh...
-Justin, Justin! - megöleltem. Nagyon megijedtem, álmomban, apa megakarta ölni Justint.
-Sh! Itt vagyok.
-Megakart ölni. - mondtam sírva. Nagyon megviselt ez az álom, talán ez alatt a 2 hèt alatt, ez a legjobban.
-Semmi baj. Mèg èlek.
- Fèlek Justin. - próbáltam visszafolytani a sírást, de nem ment.
-Emily, te remegsz. Gyere a fürdőszobába. - annyira lesokkoltam, hogy nem bírtam mozogni. Justin felvett a karjába,bevitt a fürdőbe, majd arcomat megmostam hideg vízzel.
-Emily, ez nem jó, hogy minden este ez van.
-Tudom. De annyira rettegek, hogy bármi bajod lesz! - kezdtem el megint, a sírást.
-Ennyire fèltenèl? - kèrdezte könnyes szemekkel.
-Ha tudnád mennyire.Nem akarlak elveszíteni. - nyeltem le könnyeim.
- Nem fogsz elveszíteni. Èn inkább attól fèlek, hogy èn veszítelek el tèged. Azt nem bírnám ki!- kezdett az ajkai az èn ajkaimhoz közeledni - Nem választhat el senki minket, senki! - majd megcsókolt. Ez a csók , olyan volt számomra, mint az első csók. Rengeteg èrzelem volt benne, ès törődés. Justin nyelve, bejutást kèrt számba, amit engedèlyeztem. Nyelveink vad tangóba kezdtek el táncolni. A hasamban alvó pillangók, felkeltek a gyomromban. Majd levegő hiány miatt elváltak ajkaink.
-Akarlak! - suttogtam szájába.
- Emily, biztos vagy te ebben? Te mèg...-nem tudta befejezni, mert közbe szóltam.
-Biztos benne vagyok.
-Tudod mennyire vártam már erre?! - majd megfogta derekamat, ès megpörgetve a levegőben, nyomott számra, egy apró csókot. Csókolózásunkat , semmi sem zavarta meg. Egy percre sem váltunk el egymástól. Majd beleütköztünk , az ágyba, mire felnevettünk csókunk közben.
- Biztos, biztos benne vagy ebben? - kèrdezte aggódó tekintettel, Justin.
- Biztos. - majd újból vadul kezdtük el falni a másik ajkait. Justin levette a pólómat, èn is így tettem az övèjèvel. Majd ugyanezt a nadrággal. Már csak fehèrneműben voltunk, mèg mindig vad csókolózásban.
- Gyönyörű vagy! - mondta Justin suttogva , ajkaim közè. Csókolózásunkat Bella zavarta meg, aki betörte az ajtót. Mindketten felugrottunk ijedségünkben.
-Bella, te mit keressel itt? - kapkodtuk magunkra ruháinkat.
 -Emily, apukád itt van! Itt van! Ès megtudta, annyira sajnálom! - hajtotta le fejèt. Nagyon megijedtem.
- Hogy mi?!
- Èppen ide tart.
- Hogy mi?!

4 megjegyzés: