2015. április 14., kedd

13. rèsz - Igèrem!

Justin Bieber szemszöge

-Emily! Emily! Mit tett veled? Emily!- annyira megijedtem hangjától, kètsègbe vagyok esve.
- Bezárt, be...bezárt...a...a.. szobámba. - alig bírta vègig mondani ezt a mondatot. Kezdek fèlni. - Őr..egy őr vigyázz rám! Azt mondta apa, ha meglát engem a közel...közeled...ben...
-Emily! Mit mondott?!
-MEGÖL TÈGED, AKKOR MEGÖL! - te jó èg, nem is magamat fèltem, hanem Emilyt.
- Kifoglak onnan juttatni, Emily! Hallod?
- Mèg is hogyan?!
- Kifoglak.
- De Justin...
- Megoldom.
- Fèltelek...
- Inkább magadat fèltsd! Emily! Vigyázz magadra, ès ne merészelj semmi hülyesèget csinálni! Megèrteted?! Majd ha kitervelem a tervem hívlak! - mondtam el mindezt elèg szigorúan. Remèlem, nem ijedt meg. Annyira fèltem, ha bármi baja lesz, puszta kezemmel intézzem el az apját. Nem bírom...nem...bírom...- A ROHADT ÈLETBE!! - tiszta erőből ütöttem lábamat, az ágyamba. -Áh! - ez meg fog látszódni. - Istenem, kèrlek segíts! Meg kell mentenem! Az apja egy elmebeteg, komolyan! Apámat megölte, most engem akar, hogy Emily mèg jobban összeessen a fájdalomtól! Mièrt veszed el tőlem azt, akit tiszta szívemből szeretek?! Mièrt?! - nem bírtam tovább összeestem a sírástól. - Kèrlek segíts...- mondtam suttogva.

1 nap múlva

- Emily, jól figyelj! - mondtam neki a telefonomba.
- Figyelek!
- Kèszítsd össze, az összes cuccodat! Ruha, cipő, igen a gördeszkád is, foci labdádat, amit akarsz, ami fontos neked! De ezt csak is akkor , amikor eljön a szöktetés! Rendben? Majd szólni fogok.
- Rendben. - mondta kètsègbe esve.
- Ne fèlj! Szabad leszel!

2 nappal kèsőbb
- Emily, holnap szökünk!
- Mi?!
- Jól hallottad. Cuccolj! Elmondom a tervem...
- Rendben. - mèg mindig fèl, elhiszem, èn is, hogy elveszítem.
- Kenny, mikor szokott vacsorázni?
- Olyan hèt órakor, 1 órán keresztül, mièrt?
- Akkor fogunk szökni, megfigyeltem milyen ember, szereti a hasát. - nevettem fel amennyire csak tudtam, jobb kedvet akarok deríteni neki - a lènyeg, akkor leszek fent az erkèlyednèl, onnantól csak mennekülünk, Európába!
-Európa?! - szerintem, most tutira felcsillant a szeme.
- Igen, Angliába, azon belül Londonba. Kèszísd fel magad! Holnap ott leszek, mindent tarts be, amit mondtam , vigyázni fogok rád! Kiszöktetlek, ès együtt leszünk! Igèrem! - mondtam neki biztatóan, nagyon hiányzik. Megbolondít ez a lány. Karjaimban akarom tartani, èn akarok lenni a platinája, lehetünk bármilyen helyzetben, ameddig engem szeret, addig minden rendben lesz.
- Szeretlek, mindennèl jobban!
- Èn mèg annál is!
- Justin...vigyázz magadra, kèrlek!
-Fogok, nyugi. De te vèkkèp.
- Rendben. Jó èjszakát!
- Holnap szabad leszel! Jó èjt, szerelmem. - majd letettem , a mobilom.

A szökès napja

Feljutottam az erkèlyre , nagy nehezen, de sikerült. Kenny, az őr, mèg semmit sem vett èszre.
- Emily, itt vagyok! - kopogtattam az üvegen.
- Èn is, Justin Bieber. - mondta Emily apja?!
Majd arra lettem figyelmes, hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése