2015. április 9., csütörtök

5. rèsz - Ez meg mi?!

Emily Gomez szemszöge 




Mikor felkelltem, az ágyamban találtam magam. Hogy kerültem ide? Arra emlèkszem , hogy Justin ölèbe elaludtam. Nem lènyeges. Mikor felültem az ágyamból, az èjjeli szekrènyemen találtam egy üzenetet.

Emily!

Bocsáss meg, de el kellett mennem, mert egy barátommal fogok hamarosan találkozni.Puszil: Justin

Remèlem, jól fogja magát èrezni. Már hiányzik.Ki hitte volna, hogy èn, aki tökre nyálas dolognak tartja, ezt az egèsz szerelmesdi dolgot, pont ő lesz szerelmes. Tipikus èn. Mikor lementem a földszintre a szobámból, apával találtam magam szemben.
-Apa, hát te? - kèrdeztem csodálkozóan.
- A mai napon, itt lesz ebben a városban egy üzleti vacsorám, így hazajöttem kèszülődni, iratokat rendezni stb. A lènyeg amit szeretnèk elmondani, az az, hogy 2 hónapig nem fogjuk látni egymást, üzleti út miatt, szokásosan. De tud, nagyon szeretlek, ès kèrlek vigyázz magadra. Mivel Selena betöltötte a 18- at , ő fog rád vigyázni, - Selena rám vigyázni... ritka - elmegyek kèszülődni. - odajött hozzám ès megölelt, majd egy homlokpuszival elbúcsúzott.

Este 9-kor

Eddig jó mondván, csak ültem a kanapèmban, ès filmeket nèztem. Ki kènne rucanom egy kicsit. Átöltöztem egy fekete cica nadrágba ès egy farmer ingbe, mivel már elèggè lehűlt az idő, cipőkènt pedig egy sötètkèk Suprát vettem fel. Majd, útnak indultam sètálni.



Justin Bieber szemszöge 

Este 10 óra után

Ne, ne, ne! El kell tűnöm. Várjunk csak, ez kiment a fürdőszobából. Vártam mèg egy kicsit, ès arra lettem figyelmes , hogy Mark elhúzott a
 kocsijával. Sirály. Nyitva volt a fürdőszoba ablak, amit meg kell jegyeznem, nagyon kicsi volt.De átfèrtem. A fürdőszobából távoztam. Elővettem egy lámpát ès bekapcsoltam , hogy lássak. A házban nem volt senki.
Majd elèrtem egy szobához, ami rettentően ismerős volt. Te jó Úristen! Ez Emily szobája! Emilyt akartam megölni?! Èn hülye. Hogy lehetek ekkora ballfèk. Tènyleg, Ryan csak az egyik lány nevèt tudta biztosra...Nem tudtam parancsolni èrzèseimnek. A könnyeim útnak eredtek.Jó èn innen elmegyek, nem mernèk Emily arcába nèzni. El kell tűnöm. Soha többè nem láthat meg, amit akartam tenni, megbocsájthatatlan. Hogy tehettem ilyet?!Ajtó csapást hallottam a földszintről. Basszus. Gyorsan befutottam a fürdőszobába, nagy nehezen, de kijutottam. Olyan furcsa èrzèsem támadt, mintha valamit elhagytam volna...

Emily Gomez szemszöge





Jót tett ez a kis sèta, kiszellőztetni a fejem. Úgy is holnap kezdődik az új suli. Kiváncsian várom. Szerencsère mèg csak a második hèt fogja kezdetèt venni szeptembernek, szóval nem maradtam le sok mindenről. Az főleg megnyugtat, hogy itt van nekem Justin. Elèrkeztem a házunkhoz, felmentem a szobámba, majd ledobtam a telefonomat az ágyra. Rá nèztem az órára, ami a falomon csüngött. Este 11 óra van , ideje lenne mennem aludni. Nem akarom komásan kezdeni az első napom, az új sulimban. Belèptem a közös fürdőszobába, ahol kerestem egy új fogkefèt, mert ideje volt lecserèlnem. Kutatásom közben, egy papírt fedeztem fel a padlón. Megnéztem, majd felvettem , és elkezdtem olvasni a sorokat.

Mark Gomez

Született: Los Angeles, 1970. 03. 05. 12:33
Felesège: Miranda Brons
Gyermekei: Selena Gomez, ? Gomez
Munkája: Üzletember
Elvesztette felesègèt: 2010. 08 . 07. ( Autóbalesetben) Okozta a balesetet: Egy meghibásodott autó.
Ügyei: A felesègènek balesetènek, okozójának emberèt, megölte. Nem jutott börtönbe, több milliókat fizetett ennek èrdekèben.

Itt lefagytam. Ez...ez mi? Ezt nem hiszem el, apa tudta jól, hogy a kocsi volt rossz. Megölt egy embert. Az apám megölt egy embert. Itt èreztem, hogy egy könnycsepp kihull, a szememből. Emily, lègy erős.
Majd tovább olvastam.

________ Gomez (Eveline?)

Született: Los Angeles, 1997. 02. 11. 11:01
Èdesanyját elvesztette 2010.08.07.
Magasság: 168 cm
Tömeg: 53 kg

Milyen adatok ezek?!De mit keres ez itt a fürdőszobába?! Ès mit keres rajta az apám ès az èn adataim?! Apa meg megölt volna egy embert?! Ezekkel a gondolatokkal aludtam el, nagy nehezen.

2 megjegyzés: