2015. április 11., szombat

9. rèsz - Nem bírom ki nèlküle...


Emily Gomez szemszöge

Selena hangjára lettem figyelmes, mikor felèbredtem. Szörnyű fájdalom hasított a fejembe, mikor èszhez kaptam. Selena szeme könnyes volt. A kezèben szorongatta, azt az üveget, amit ki kellett volna dobnom. Majd megszólalt.
-Emily...mond mièrt? -szinte már majdnem sírt.
- Minden elromlott, minden...-már majdnem sírtam èn is.
-Figyelj, Emily! Ha nem akarod elmondani, ne mond! De kèrlek, ne tegyèl magaddal semmi rosszat! Nem akarom, hogy arra juss, mint èn! Kèrlek! Csak te ne, te olyan jó ember vagy! - ezt komolyan gondolta, Selena?
- Te ez mind, komolyan gondoltad?
-Igen, kèrlek...Ne rontsd el, az èleted! - majd kiment az ajtón, ès kidobta az üveget a kukába. A szörnyű hasító fájdalom, mèg mindig nem múlt el. Majd azt vettem èszre, hogy a telefonomon új üzenet èrkezett.
A legeslegújabbat nèztem meg , mert azon kívül, vagy volt mèg 20. Elkezdtem olvasni. Ismeretlen számtól jött.
"Nèzd meg a postaládát" - ez meg mèg is mi? Na jó, megnèzem, akár ki is küldte. De a fejem, mindjárt szèt megy. Megnèztem a postaládát, ès fájdallomcsillapító volt benne. Ezt meg hogy?! Mindegy, úgy döntöttem , beveszek egy szem gyógyszert hátha segít. Lenyeltem a gyógyszert, ès egyből kezdtem èrezni, a hatását. Ez valami csoda gyógyszer, vagy mi?! Már alig èrzem, a fájdalmat a fejemben. Elővettem telefonomat, ès megköszöntem a gyógyszert, fogalmam sincs ki ez az ismeretlen, de szerintem jobb ha nem is tudom. Majd eszembe jutott , hogy van mèg 20 üzenetem, el kènne olvasni őket, majd hozzákezdtem az olvasásnak. Mindegyik arról szólt, hogy: "Mondtam, hogy vigyázz magadra" - na jó, valaki engem követ, vagy mi?!
Nem foglalkoztam vele tovább, nem èrdekelt, csakis az, hogy Justin mièrt tette ezt velem?! Mièrt kellett becsapni?! Annyira megutáltam ezèrt, de mèg mindig borzasztóan szeretem, ès pontosan, ezèrt nem akartam sosem szerelembe esni, de annyira megszerettem ezt a fiút, hogy...ah. A belseje, a segítőkèszsège, kedvessège meg amilyen tökèletes kivűlről, ès belűlről. Mièrt èlek mèg èn?! Ő nem szeret engem...Csak egy kis szórakozás voltam számára...vègett vettek az èletemnek, felesleges èlnem...Körülnèztem a szobámban, majd kinyitottam az ablakot, ès rálèptem a párkányra, nagyon magasan vagyok. Hát akkor, jöjjön, a búcsúbeszèd...
-Selena! Nagyon köszönöm, hogy velem mindig kedves voltál, ès annak ellenère, amit tettem anyával, te megbocsájtottál, èn sosem fogok tudni magamnak, de te mègis megbocsájtottál! Troy, köszönöm, hogy te mindenben segítettèl, átsegítettèl a csatában, ès hogy 10 èvig velem voltál! Apa, köszönöm, hogy egy rèszben felneveltèl, ès hogy eltartottál, de azt nem tudom mire vèlni, hogy megöltèl egy ártatlan embert! De akkor is, köszönöm , hogy felneveltèl! Anya! Hamarosan találkozunk, ès együtt leszünk! Ès Justin...Szeretlek! - majd kiugrottam az ablakomból...

2 megjegyzés:

  1. Úristen!!Kövit most!!am imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Holnap reggel jön a következő rèsz. Örülök annak, hogy aktív olvasóm vagy, ès szereted is! Köszönöm :)

    VálaszTörlés