2015. április 15., szerda

15. rèsz - Egy èrdekes tèny

Emily Gomez szemszöge




-Fuss! - mondta ordítva Justin.
Óriási futásba kezdtük bele, hátunkon saját táskánkkal. Csak úgy futottunk a magánrepülőgèp felè, mint a gepárdok. Kenny is futásnak eredt. Fuss Emily! - szólalt meg belső hangom. A repülőgèp ajtaja nyitva volt, csak fel kellet mennünk a kis lèpcsőn, ès berohanni. Èppen bejutása előtt voltunk a gèpezetnèl, a lèpcsőn rohantunk, mikor hátulról meg nem fogta a lábamat Kenny.
- Engedj el! - ordítottam torkom szakadtából. - Segítsèg!
-Engedje el! - majd olyat láttam, amit soha. Justin lelőtte egy pisztollyal Kennyt. Becsukták az ajtót, ès irányunkat vettük, egyenesen Londonba. De egy dolog, igen is zavart.
- Justin! Te most meg...megölted?
- Igen, sajnálom hogy ilyenek láttál, de ha bárki mer tèged bántani, az megbánja.
- Köszönöm, hogy megmentettèl. - mondtam azèrt mègis hálásan. Megmentett Justin, már megint.
- Èrted bármit. - majd ölèbe vett, ès arca kezdett közeledni , az enyèmhez. - Nem bánthat senki, tèged. - suttogta ajkaimba, amitől picit kirázott a hideg. De nem rossz èrtelemben.
- Kivétel egy ember , aki te vagy. - suttogtam èn is ajkaiba.
- Ez az èrzès , igen is kölcsönös. - húzta mosolyra száját, amire nekem is elkellet mosolyodnom.
- Emily...
- Igen...
- Èletemben te nagy helyet foglaltál, èrzengősebb vagyok, sírok miattad, ha nem látlak. Nem bírok ki nèlküled, egy percet sem. Szèt vett a fájdalom, ha bánt valaki. Hogy csinálod ezt?! Teljesen belèd bolondultam. - èn nem bírtam tovább, megcsókoltam. Kínzott azzal, hogy nem csókolt meg. Vègre megint èrzem puha, telt ajkát, az enyéimen.

Justin Bieber szemszöge
Ez a lány, olyan fontos szerepet tölt be az èletemben, hogy az már fáj. Itt van az ölemben, ès èppen most, hívogató ajkait kènyesztettem. Annyira beleszerettem. Csókunk, tele volt èrzelemmel, szerelemmel. Minden èrzès benne volt. Bejutás kèrleltem nyelvemmel, amit egyből meg is kaptam. Nyelveink vad tangóba kezdtek bele, ami mèg, mindig èrzelemmel teli felhők bocsájtottak. Csókunkat levegő hiány miatt szakítottuk meg. Ez a lány a mindenem. Gondolkodásomat, Emily èdes, csilingelő hangja zavarta meg.
-Justin, mikor èrünk oda? - kèrdezte csillogó szemekkel.
- Hamarosan. - mosolyogtam rá.
- Hol van a táskám?
- Hátad mögött.
- Kösziii.- nyújtotta meg, a szó utolsó betűjèt.
Emily, a táskájában kezdett el kutakodni. Majd amit keresett, a kezembe nyomta. Egy közös kèpünk volt az. A kedvencem, ès ezek szerint, az ő kedvence is.
-Ez legyen a tied! - micsoda? Ezt nekem akarja adni?
- Mièrt? - kèrdeztem kíváncsian, èrdekelt mièrt.
- Amikor egyedül voltam a szobámban bezárva, ez a kèp nyugtatott meg. Mindig ezzel tudtam csak elaludni. De szeretnèm , hogy ha a tied lenne. Mert nekem már erre nincs szüksègem. Mert akire mèg nagyobb szüksègem van, az te vagy. Ès te most itt vagy nekem, ès legyen ez a kèp a tied. - mosolygott rám csillogó szemekkel. Ez a lány...csodálatos.
- Köszönöm, a kèpet. De azt mèg jobban köszönöm, hogy itt vagy nekem.
Mire èszhez tèrtünk, azt vettük észre , hogy megérkeztünk a várva várt helyünkre. Londonba.
- Ezaz! Itt vagyunk! - lelkesedett Emily. Amire èn felkacagtam. Olyan aranyos volt. - Te meg min' röhögsz? - kèrdezte nevetve.
- Rajtad. - nevettem èn is tovább.
- Oh, rossz válasz. - majd azt vettem èszre, hogy a legcsikisebb pontomon kezd el csiklandozni. A nyakamnál. Egyből röhögèsbe kezdtem.
- Állj Emily, állj! - a nevetèstől, öröm könnyek hagyták el szemem.
- Okè. - nevetett fel.
Majd kimentünk a gèpezetből, ès èszre vettük Troyt ès Selenát, akiket mèg a táborban ismertem meg. Máshogyan nevezve , Emily legjobb barátját ès nővèrèt. Ezek meg mit keresnek itt?
- Ezek meg mit keresnek itt?! - tette fel ő is a kèrdèst, amire èn is kíváncsi voltam. Majd olyat láttunk , amit nem hittünk el. Troy ès Selena egymás szájában csüngtek. Ha lehet így fogalmazni. Emilynek majd kipattant a szeme.
- Selena pasija Troy lenne, aki miatt vissza költözött Los Angelesben, vagy mi a szar?!
- De mit keresnek itt?-tettem fel a kèrdèst megint.



Sziasztok! Bocsássatok meg , ezèrt a rèszèrt, de èn rèszemről, borzasztóan unalmas lett. Lassan elèrkezünk az 1. èvad vègère. Ami a 20. rèsz környèkèny lesz. Nagyon köszönöm, aki olvassa a blogomat, ès tetszik neki. A 2. èvadról csak annyit, hogy egy nagy fordulópont következik majd be, Emily ès Justin karakterènek èletèben. Holnap várható a következő rèsz! Ha mostanság kèsőbb fognak èrkezni újabb rèszek, nagyon sajnálom, de hív a köttelessèg, az iskola. Fő bűnös, mint mindig. Hamarosan jövök. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése